Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 14:09:29 MET DST

Użytkownik "Noemi Kowalczyk" napisał:

> Czy to prawda, że programy typu Pascal,
> Delphi, C++ na procesorach AMD
> chodzą z błędami?

Bzdura. Od lat programuję w Delphi (wcześniej w Pascalu). Wcześniej
dziergałem na układach Intela, teraz na AMD. Poza wzrostem wydajności
wynikłym ze zwiększenia mocy procesora, nie zauważyłem żadnych zmian.

Jeszcze raz powtarzam: to bzdura i kolejna prowokacja fanatyków
Intela, którzy wymyślą wszystko, żeby zniechęcić innych do kupowania
AMD.

Pozdrawiam,
Sniper