Re: GF2Ti a jakosc obrazu.

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 13:11:19 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" ...
[...]
> Czy zdajesz sobie sprawe, ze nie dostarczasz tej karcie wrazen :P
> Jestes dal niej nuuuuuudddnnnnnyyyyy :P

Jestem, ale zapłaciłem za nią, i ma robić to, co mi się podoba. Jej
zdanie o mnie guzik mnie obchodzi ;)) Nie wiem, jak u Was, ale u nas,
to ja rządzę, nie karta grafiki :DD.
Poza tym mój 5-letni cracker uwielbia Toon Car Racing, więc karta ma
od czasu do czasu trochę rozrywki...

TV-out,

> TEz mi odkrycie :P

Kiedyś trzeba było...Miałem nadzieję, że trochę poprawili, ale gdzie
tam...To wymieniłem na Radka, i spokój...I tak ma być ! ;D
pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl