Re: Czy produkują jeszcze te płyty gł. ?

Autor: jurget_at_o2.pl
Data: Mon 07 Oct 2002 - 11:31:26 MET DST

Użytkownik "pw" <1529_at_poczta.clinika.pl> napisał w wiadomości
> Czy są jeszcze produkowane płyty główne
> do obudów Baby AT ?
> Czy w ogóle będzie możliwe użycie nowej
> płyty przy zasilaczu 200W ?

będzie możliwe (sam mam taką)
wymagania:
- wyrzynarka do stali
- zasilacz ATX
procedura:
1. zasilacz podmienić
2. wyciąć dziurę z tyłu na gniazda typowe dla płyty ATX.

Zrobiłem to już na baby-AT i big_tower-AT i działa nieźle.. Opłacalne jak ma
się bardzo tani zasilacz, tylko należy pamiętać, że najnowszy sprzęt ma
wysokie wymogi energetyczne

na baby AT mam odpalone
K6-2 450MHz

na BIG TOWER AT z CODEGENEM 300W- pentium 4, nagrywarka, rambusy, dvd,
geForce, sbLive, barracuda3 - 40GB

Pozdrawiam
J.Gajewski