alt+ctrl+backspace wyłącza komputer (ECS K7SEM)

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 10:54:19 MET DST

Jak się tego pozbyć? Doczytałem w sieci, że ta kombinacja klawiszy to jest
ów "hotkey" w setupie APM, który można wyłączyć, ale wyłączyłem, a to nadal
działa. W X-ach to jest pewien problem, już dwa razy niechcący wyłączyłem
komputer jak testowałem różne ustawienia grafiki, a na innej konsoli miałem
sporo uruchomionych programów.

Paweł