redukcja obrotow wiatraczka - czym?

Autor: Patryk Z (pat12_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 09:42:41 MET DST

Witam grupe
Chcialbym troszeczke przystopowac moj wiatraczek na procesorze. Wiem ze nie
moge zrobic tego oprogramowaniem (pracuje na K7VZA) i poszukuje innego
sposobu.
Gdzies przeczytalem ze mozna to zrobic przy pomocy przelacznika (low medium
high) zainstalowanego na przewodzie wiatraczka.
Czy ktos wie gdzie takie cudo mozna kupic (ile kosztuje?) i czy dzialanie
takiego urzadzenia jest bezpieczne (pomijam sprawy temperatury procesora).
Zalezaloby mi na na urzadzeniu ktorego przelacznik mozna wyciagnac poza
obudowe.

Dziekuje
Patryk Z