Re: Notebook - co wybrac, czy warto brac inny procesor i uklady plyty glownej niz Intela

Autor: Al (allor_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 09:19:30 MET DST

<cut>
> A już chipsety do tych skądinąd świetnych procków są
> wręcz żenujące. Dotąd nie ma godnego następcy słynnych BXów,
> podobnie jak nie ma prawdziwie zadowalającego drivera do VIA
> czy SISa - via4in1 ma już chyba 42 wersję i nadal czekamy na tę,

A to ciekawe... do SISa, ktorego mam juz rok (do AMD) nie instalowalem w XP
zadnego drivera, a wszystko jakos chodzi bez najmniejszych problemow, a
kompa nie uzywal li tylko do odbierania poczty... Nie, przepraszam - mialem
drivery do karty dzwiekowej na plycie, ale jakos problemow z nimi nie
pamietam, a ze mam teraz normalna karte, wiec driverow niet' a system
dziala.
Ech, najlepiej jest pisac o czyms, o czym sie nie ma pojecia...

Al