Re: W jaki sposób wrócić do FAT32 z NTFS ?

Autor: Piwomir (piwomir_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 09:17:19 MET DST

[cut]
> To ile ty masz ramu?
> Aby NTFS normalnie funkcjonowal caly MFT musi
> zostac umieszczony w pamieci, a to kilkadziesiat GB.
> Jesli masz 256 albo mniej to nie ma co sie dziwic, ze
> ci muli, jesli masz wiecej to ciekawe, bo mi nigdy muli.

Mam w domowej maszynce 256 MB RAM i Win2k działa
szybko i ładnie... nie odczuwam żadnego spowolnienia po
wczęsniejszym Win98 SE... partycja systemowa NTFS (2 GB),
aplikacji NTFS (8 GB), tylko "magazyn" FAT32 (16 GB)...
fakt, że "odcišżyłem" mocno system wyłšczajšc sporo
zbędnych serwisów i dzięki temu nieco pamięci się zwolniło...

Pozdrawiam

Piwomir (piwomir_at_interia.pl)