Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: Steve (steve.f_at_nospam.remove.gip.com.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 09:08:37 MET DST

"Noemi Kowalczyk" <noemi.kowalczyk_at_skrzynka.pl> wrote in message
> A jak to wygląda teraz na procesorach AMD np. 1700+ XP?
> Chodzi o to, że bratu potrzebny jest komputer (studiuje informatykę) i nie
> chce posłuchać siostry, która od samego początku pracuje na procesorach
> AMD - jak mu to wytłumaczyć, jakich użyć argumentów?

Niech sam zapłaci za procesor i płytę do niego (nie różnicę kasy pomiędzy
procesorami)...... :-))
Taki mały szantaż.... :-))
MB także ponieważ w rodzinach intel'a są to płyty do częstej zmiany :-((
wraz z nowym procesorem.

Jak studiowałem sam kupowałem sprzęt, na to pieniążki trzeba było zarobić
stąd bardzo sobie chwalę procki AMD.
A za to co zostawało (zamiast kupować Intela) miałem np. na dużo browca
:-)))

A dodatkowo nauczyłby się że to nie tylko sprzęt zapewnia stabilność pracy,
ale człowiek.
Może dzięki temu mielibyśmy jeszcze jednego dobrego programistę lub
administratora zamiast akademickiego "informatyka" który umie tylko napisać
program na procesor klasy P4 6GHz bo na innych procesorach jego
oprogramowanie symuluje zawieszenie systemu.... lub wmawia wszystkim że
serwer musi mieć graficzny interface bo inaczej się nim administrować nie
daje...
Hm....., może jestem z epoki kamienia (już nie łupanego) ale takie refleksje
się nasuwają...

A dokładniej co do sprzętu ZAWSZE występują jakieś nianse, i nigdy tego nie
uniknie.

Ciekawe co by powiedział o moim kompie domowym ( :-))))) już słyszę te
jęki...)
MB ATC-5220,AMD K6-2 @ 500,Riva TNT2 M64 TVOUT,RAM 196MB,HDD 60G SB IV
I na tym potrafi chodzić wszystko co potrzebuję czyli:
DRDOS7, Win od 9x do baraniej łąki włącznie, Linux Mandrake (z KDE po polsku
oczywiście), Open Office, i oczywiście wszystkie narzędzia programistyczne
które potrzebuję....(no niestety taka praca).
Co ciekawe w firmie wcale nie pracuję na dużo szybszym sprzęcie, a
dlaczego... bo soft później musi też na takim pracować... a nie tylko na
najnowszych wyrobach Intel'a lub AMD.

--
Steve