Re: Asus A7V333 i WOL

Autor: Awex (awex_at_o2.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 00:47:10 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak.nospam_at_nixz.net> napisał w wiadomości
> Ze znaczy na plycie czy karte sieciowa? Moja karta sieciowa jest AFAIK
> PCI 2.1, plyta ma PCI 2.2. Czy PCI 2.2 moze robic "Wake On PCI"? Jakie
> kary sieciowe maja PCI 2.2 i moga robic WOL bez kabelka?

jak masz PCI 2.2 to wol dziala bez kabelka - po samej szynie pci

np Genius TXRIII - ogolnie rtl1839 (a,b,c,d) nie wiem jak a i b ale c i d na
bank
np nowe 3comy
mozna to rozpoznac po tym ze zlacze pci na karcie ma 2 naciecia - tak zeby
pasowalo do pci 2.1 i 2.2
no i oczywiscie karta musi miec taka opcje