Re: Drukarka z USB 2.0 a stary komp

Autor: slaweek_xl (slawek_xl_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 00:00:46 MET DST

Zbigniew Kiszkiel <zkiszkiel_at_mail.bsk.vectranet.pl> napisał(a):

> Zyskasz tyle, że szybciej przepchasz dane do drukarki,

i o to chodzi jeśli ma sporo RAMu i jest to drukarka a nie jakiś gadżet

>ograniczeń w szybkości druku atramentówki w ten sposób nie obejdziesz.

heh, dzięki za wyjaśnienie - a ja biedny myślałem, że USB2.0 da kopa głowicom
i mechanizmom ;)

> Do poważnych zastosowań są laserówki (atrament tylko w poligrafii, lub
> biurach projektowych...

z mego punktu widzenia to właśnie te wyjątki to zastosowania najpoważniejsze
i szybka komunikacja się przyda

zresztą w laserówkach USB2.0 też nie zabronione i nawet już są takie, a tego
deskjeta dałem jako pierwszy przykład jaki miałem pod ręką

A printserwery to zupełnie inna para kaloszy i chyba nie o tym była mowa.

Sławek