Re: MX420 a MX440

Autor: MarekZ (marekz_at_bydgoska.krakow.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 23:31:19 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> I prawidlowo bo mx420 dwa razy wolniejsze pamieci ddr 64bit.

Czyli nalezy sadzic, ze w praktyce (karta nie bedzie uzywana do jakichs
bardzo wymagajacych gier typu Nature itp)ten parametr "przepustowosc" ma
marginalne znaczenie, czy tak ? W ogole ten parametr jest chyba dosc
wirtualny, bo to jest chyba wiecej niz przepustowosc AGP..., czy tez moze to
dotyczy tylko transferu danych pomiedzy GPU a pamiecia na karcie ?

mz