Re: Drukarka laserowa

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 22:22:18 MET DST

> Na grupie "kupię" podałeś ze kupisz za 400 zet?
> W tej cenie to chyba tylko ze skupu złomu.?

Za ok 400 zł można kupić np. HP5L - mała zgrabna, będzie dość stara ale
trafiają się czasem egzemplarze, w doskonałym stanie - trzeba dobrze
poszukać...

Za 500 to już będzie HP6L - model nowszy więc łatwiej trafić coś nie
zniszczonego...

Obie tego typu lubią mieć problem z podajnikiem papieru (pobierają po kilka
kartek) ale stosowną część do podajnika można dostać z HP - na przesyłkę
czeka się bardzo długo ale jest za darmo... uznali to za wadę fabryczną.
Można to samo też kupić od "przedsiębiorczych" za ok 20 zł. Oprócz tego te
drukarki sprawują się dobrze i działają OK całymi latami dostarczając
całkiem niezłych jakościowo wydruków. Są bardzo popularne wiec z tonerami
nie ma najmniejszego problemu.

P.S Ja niedawno kupiłem "nieco większą" HP6P, stan idealny (przebieg 6300
stron) za ok 600 zł więc z tymi opiniami o złomie za podane kwoty byłbym
ostrożniejszy !!!

Tomek