Duron 1,2 + plyta MSI K7T Pro + nowy BIOS = PROGLEM

Autor: BogdanStraszny (commercial_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 21:46:36 MET DST

Ahoj!

Zachciało mi się zmiany procesora z Durona 600 na 1,2 pozostawiając starą
płytę MSI K7T Pro. Pouczony uwagami na stronie producenta zrobiłem szybko
upgrade BIOSu do najnowszego dostępnego i.... kiszka :(( Płyta działa bez
zarzutu ze starym prockiem, ale w momencie gdy zarzucam nowego proca sprzęt
startuje by po 20-40 sekundach zawisnąć artystycznie. Zgłupiałem ....

Ktoś ma jakieś sugestie pomocne or doświadczenia podobne do opisanych
powyżej? Liczę na Waszą pomoc :)

Pozdroowka
Boguś
commercial_at_poczta.onet.pl