Re: Pytanie lamy peruwianskiej (gdzies to usluszalem) o procesory

Autor: Krzysiek (krzysiek_at_krzysp.rubikon.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 21:22:36 MET DST

Troche mi sie namieszalo, wiec sie jeszcze raz zapytam:

Jezeli:

1) Moja plyta moze miec procesory celeron PPGA
2) i moje plyta moze miec Pentium III FC-PGA

to teraz pytanie:
Czy procesora FC-PGA sa wszystkie na takie same napiecie?
Czy celeron FC-PGA (1, nie 2) sa takie same, jezeli chodzi
o napiecie, jak pentium III FC-PGA?

Pozdrowienia,
Krzysiek