sklecic kompa

Autor: OJO (o_ojo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 21:15:09 MET DST

jako ze jestem tu po raz pierwszy - witam wszystkich!

zawsze bylo tak, ze kiedy przymierzalem sie do kupna kompa to bylem oblatany
w temacie i wiedzialem co i jak. jendak co najmniej od dwuch lat jestem
troszke (wlasciwie kompletnie) poza tematem.

powiem tak: jestem programista (vs.net) i w wolnych chwilach lubie sobie
pograc w swieze FPP i rajdy samochodowe. mam do dyspozycji ok 3000PLN i
potrzebuje tylko puszke (reszte tzn: monitor, klawiatrue, mysze, kable) mam.
jakie komponenty proponujecie (chodzi glownie o plyte gl., procesor, ramy i
grafe). i nie chodzi zeby te 3000PLN wydawac na sile ;)

TIA
OJO