Re: W jaki sposob wlaczyc kompa poprzez port szeregowy ?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 00:06:51 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Ze stanu uśpiena wybudzi na pewno. Gorzej z uruchomieniem:
> nie widziałem jeszcze nigdy płyty głównej, którą możnaby
> uruchamiać za pośrednictwem RS232.

Muszę powiedzieć mojej płycie (Abit TX-5), że jest nietypowa, bo
właśnie na niej mam ustawione, że jak ktoś do mnie zadzwoni, to modem
(zewnętrzny) WŁACZA (nie budzi!) kompa -> opcja "Resume by Ring" w
BIOSie - pojawiła się, gdy zmieniłem zasilacz z P8/P9 na ATX ;-)

P.S. Bardzo banalnie (dla elektronika) można by coś takiego "dorobić"
do płyty: rezystor i dwie diody zenera do jednego PINu RSa...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|