Re: Poszukuję specjalisty ds. kompa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 18:04:12 MET DST

Tomasz Kozera wrote:

> jesli chcesz grac w batelfild (battlefield) albo cos takiego to go
> zloz.

Ten zestaw _NIE_NADAJE_SIE_DO_GIER_
Z prkatyczne punktu widzenia on sie do niczego nie nadaje. Syfiasta karta
graficzna, procke, plyta i karta muzczna nie proporcjonalne do reszty,
obudowa syf, monitor lipny, nagrywarka taka sobie, cdrom lipny.

> ostatnio zlozylem celerona 666 na "przyzwoitej" plycie bvc3a
> 128MB/133 geforce2mx200/32MB, fortemedia, calosc sprawuje sie bardzo
> dobrze nie mam zadnych przestojow a kosztowalo mnie to (bez monitora)
> 540 PLN a nie 4500

Za 400zl masz VIA Epia. To jest dopiero sprzet do domowego uzytku.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!