karta graficzna bez wiatraka ?

Autor: Marcin Nowak (mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 16:51:44 MET DST

Witam

czytalismy tu ostatnio sposob na mod karty graficznej co by nie szumiala
A ja mam pytanie nie da sie kupic karty graficznej ktora z zalozenia
nie ma wiatraka a przy tym jest stosunkowo wydajna ?
(tak zeby od biedy mozna bylo w cos nowego zagrac)
Moje Voodoo3000 ma duzy radiator wiecznie goracy a jednak jakos sobie
do tej pory radzila (moze dlatego ze nie gralem :P,
niestety unreal tournament 2003 uswiadamia mi ze
juz czas)

no wiec czekam na porady

pozdrawiam Marcin