Re: Segate BIV 40GiB czy U6 80GiB, o to jest pytanie...

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 17:12:46 MET DST

sob, 05 paź 2002 o 23:39 GMT, czoper napisał(a):

> wybrac:
> Poczytaj testy:
> http://mojepc.pl/news/?cid=4&nid=368&ns_page=2&PHPSESSID=4b9422bfb4bf2e
> 7c838a3d3e84d34e49

Dzieki.
Duzo sie z tamtad dowiedzialem, troche mi sie rozjasnilo, ale z drugiej
strony..., mam teraz jeszcze wiekszy klopot, do moich rozwarzan doszedl
trzeci dysk: WD6000AB :)

Teraz widze to tak:
Segate BIV 40GiB: szybki,cichy (329zl)
Segate U6 80GiB: pojemny,cichy (354zl)
WD WD6000AB: szybki,pojemny,tani (327zl)
(Jeszcze zastanawialem sie przez chwile nad WD6000BB, ale AB niewiele mu
ustepuje, a ruznica w cenie nieproporcjonalnie wieksza: 367)

A jak jest z zywotnoscia/awaryjnoscia Segate vs. WesternDigital? moze to mi
pomoze w wyborze...

Czy jest ktos w stanie powiedziec mi jak jest z glosnascia WD? wedlog
testow na tamtej stronie jest sporo glosniejszy od Segateow..., napewno
bedzie cichszy od mojego wysluzonego Quantuma ktory mnie dzisiaj o 7 rano
obudzil gdy cron uruchomil codzienne zadania...

Narazie moim faworytem jest WD6000AB, gdyby nie ta chalasliwosc to mialbym
problem z glowy...

Bede wdzieczny za wasze uwagi...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][        MP3Blaster is playing now:         ]
[       Ekg: #3781111            ][        Title: Why We Are Here             ]