overclocking - ale nie zabi

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 15:40:43 MET DST

Mam taki pewien dylemat moralny, otóż chcę podkręcić nieco swojego Celka 600
(Malay), i teraz tak: mam spory cooler Titana (od Athlona, przy 600MHZ mam
temp 35 stopni) i zastanawiam się czy jakby mi się go udało odpalić przy
900MHZ...to czy napewno nie usmiercę tego procka w przeciagu powiedzmy 1
roku, bo później wymienię go na coś innego. Nie chciałbym też usmażyć płyty
głównej, a boję się czy przy takim wyżyłowaniu całej elektroniki szlag ją
trafi. Czy jest ktoś na grupie kto powiedzmy przez rok używał celka 600_at_900
(lub coś w tym stylu) i wszystko mu działa?
POzdrawiam!