Re: Glosnosc pracy pceta

Autor: Pafnucy (pafnucy_at_NEIN-FUR-SPAMwot.com.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 15:20:38 MET DST

Halo, in news:anngc0$dah$1_at_news.tpi.pl, Tomasz Grzegorczuk hat
geschrieben:

> po wyciszeniu wszystkiego co sie rusza zostal mi dysk mam samsunga
> 4,3 gb ale teraz jest tak glosny w pracy, ze zaczelo mi to
> naprawde przeszkadzac ... moze ktos z Was zna sposoby lub ma
> patenty ktore moga wyciszyc dysk ?

Jeżeli dysk nie grzeje się zbyt mocno to odkręć go od obudowy i postaw
go na jakiejś starej podkładce pod myszkę na dnie obudowy. Wadą jest to
że później trzeba się delikatniej obchodzić z obudową żeby nie
uszkodzić dysku, który leży na dnie. Co do efektów takiego zabiegu to
się możesz naprawdę mocno zdziwić. Różnica jest ogromna.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
pafnucy_at_wot.com.pl *GG#1428547* www.carus.prv.pl