Rozszerzenie partycji

Autor: amigo (amigo_at_icpnet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 14:57:01 MET DST

Witam.
Od razu sorry,jesli NTG, ale nie wiem gdzie mam o to zapytac.
Mam taki problem-musze rozszerzyc jedna z partycji i dotad robilem to
Partiton Magic'iem. Niestety po dluzszej przerwie od ostatniego
rozszerzenia, chcac ja teraz zwiekszyc, PQMagic nie pozwala juz mi na to. W
wartosci max partycji jest podana aktualna jej wielkosc i ni cholery nie
chce mi jej zwiekszyc.Jak dotad bylo to mozliwe-wpisywalem sobie zadana
wielkosc i w kolejnym kroku podawalem z ktorej partycji ma wziac to
dodatkowe miejsce.Teraz nie moge juz tego zrobic na zadnej partycji(sa ich
4),a dwie z nich maja jeszcze dosc duzo wolnego miejsca.O co w tym chodzi?
System to win XP a PQMagic w wersji 8.Na 7 tez nie chodzi.Pozostale operacje
mozliwe w PQMagicu mozna wykonac.
Czy ktos wie o co w tym biega?Albo jak inaczej moge rozszerzyc partycje w
win XP?
Dzieki.

--
amigo_at_icpnet.pl