Re: MSI G4MX440-VTP problem z karta

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 11:59:02 MET DST

"Slawomir Janicki" <jans_at_qdnet.pl> wystukał
(news:ano0i0$63v$1_at_news.tpi.pl):

> Zarowno na wyjsciu s-vhs jak i composite jest chyba jakis sygnal
> ale na ekranie telewizora widac jakas zolta lub niebieska pozioma
> morke. We wlasciwosciach karty mam wlaczone klonowanie.
> monitor analogowy a jako drugi ekran telewizor PAL B/G/I
Moze przesadziles z rozdzielczoscia? W zasadzie dla TV maksymalnie
mozna wlaczyc 800x600, co lepsze karty potrafia jakos wyciagnac
1024x768 mimo, ze przekracza to fizyczna rozdzielczosc. Poza tym
standardowo: najpierw kabel, potem wlacz TV w sterowniku klonowanie i
ogladaj.
Pozdrawiam
Egghead