Re: Barracuda IV 40 GB..

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 10:32:37 MET DST

oVo wrote:

> He, he... zdziwisz sie. Dysk pamieta minimalne i maksymalne wartosci
> napiec, przeciazenia jakie wystepowaly w czasie pracy, temperatury
> jakie osiagal itp. itd. wszystko co sie z nim dzialo. I to sie w
> serwisie firmowym sprawdza, chyba ze w sklepie wymieniaja od reki ale
> ja sie dawno z takim sklepem nie spotkalem.
>
> oVo

Racja - nawet sprawdz ile godzin pracowal (moze ponad limit ? ;))
No moga - tyle ze na ogol nie sprawdzaja i daja nowy - sklep ma 14 a w
serwisach sprawdzaja organoleptycnzie- brak zewnetrznych uszkodzeni i
podpiety nie dziala wiec daja nowy ;) a stary do producenta - jak chce ;)

Chyba ze to jakas lewa partia wiec staraja sie naprawic albo splawic
(czasem dja inny - innego producenta - tez pewnie z "mniej oficjalnej
partii"