Transfer

Autor: Juzio (1024kb_at_interia.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 09:44:01 MET DST

Mam płyte główną z chipsetem KT133 i dysk twardy WD 80GB 8MB cache. Dysk
jest poprawnie rozpoznawany przez BIOS jako ATA100. Jest podpięty za pomocą
kabla 80 żyłowego. Zainstalowałem Windows XP i najnowsze via4in1pack. I
niestety mam kiepski transfer, ok 15MB/s. Podczas gdy na Windows 98 transfer
wynosi ok 40MB/s. Czyżby na Windowsie XP było wyłączone UDMA? A jeżeli tak
to gdzie je włączyć? A może to wina sterowników lub czegoś innego?

Pozdrawiam
Juzio