Re: Monitory -dylemat (pilne) cd

Autor: Badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 01:54:47 MET DST

Friend wrote:
> Widzialem ten monitor, swietny obraz, tylko ta nazwa AOC ): 890zl
Co masz do monitorów AOC??? Ja mojego starego AOC-a 4Vlr używałem
przez 6 lat i jakoś obyło się bez żadnych usterek, wystarczyło ze dwa
razy dokładnie wyczyścić. Jednorazowo wymagał zmniejszenia jasności i
przelutowania kilku niepewnych punktów-ale i tak ne byłem do końca
pewny na ile dziwne zachowanie monitora było tym spowodowane. A
monitor po wyczyszczeniu, przelutowaniu wszystkiego i ewentualnej
wymianie elektrolitów pochodzi jeszcze razem z drugim kompem.
Wiele by nie brakowało a kupiłbym kolejnego AOC-a ale niestety jedyny
będący w sklepie 9Glr okazał się felerny: w 1280*1024/75Hz nie udało
się wyregulować wklęsłej "beczki"(sporej) a do tgo miał pewne kłopoty
z odzwierciedleniem kolorów.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)