Re: Gibabyte- GA-7VA na KT400

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 19:27:58 MET DST

Tequilla wrote:
> trzeba bylo zawczasu poczytac instrukcje - lezy w internecie - tej
> grafy po prostu nie uruchomisz na tej plycie - zmien karte albo plyte
> wszystko jedno co, ja bym zmienil grafe bo plyta jest zajebista.

a ja bym zmnienił płytę. Zdaje się VIA nie popisała się z KT400 bo płyty
innych producentów na tym układzie mają podobne problemy. Epox nawet nie
chce sobie psuć marki robiąc z "tym" nowe modele płyt - w najmowszych
modelach (EP-8K3A+) umieścicili tylko najnowszy southbrigde VIA, a
northbridge pozostał KT333.

B.