Re: maksymalna długość kabla SCSI ?

Autor: M (majki2_at_NOSPAM.go2.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 19:35:33 MET DST

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> wrote in message
> Co pokazuje bios adaptera SCSI jak wykrywa urządzenia?

karta Adaptec AHA-2940, podłączone tylko jedno urządzenie zewnętrzne: Nokia
d-box
konkretne zastosowanie połączenia SCSI : zrzucanie filmów w cyfrowej jakości
MPEG2 prosto z satelity.
tu opis: http://sat-digital-tv.provider.com.pl/oprac/scsi/scsi.html

komunikat przy starcie:
SCSI ID #3 - Device name not available - Drive 82h

W programie do zrzucania robię test szybkości połączenia, wychodzi ok.
1727,4 kb/s

W dekoderze jest identyczne gniazdo jak na śledziu kontrolera.
Mam kabel HD50 to HD50 o długości 3 metrów tego typu:
http://www.ramelectronics.net/html/scsi_cables.html#hpdb50-hpdb50
czy gdyby do tego dokupić podobny kabel 2-3 metry, ale z gniazdem female z
jednej strony i połączyć go szeregowo z tym co posiadam, to mogłoby to
działać ?
Ewnetualnie kabel tego typu co mam i przejściówkę female-female np. taką:
http://www.ramelectronics.net/html/adt-21115.html

Jutro wybieram się na giełdę i może będą mieli jakieś kable, ale są one dość
drogie i nie chcę wywalić kasy na coś co nie ma prawa działać.