Re: P4 2,0 + Coolmaster

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 19:05:48 MET DST

Piotr Wojcicki wrote:

> Przyznam ze nie do konca rozumiem pytanie. Co ma czujnik temperatury
> do drgan w rezonansie ?

może chodzi o to, że wentylatory z czujnikiem temp. mają tendencję do
rozpędzania się do wysokiej prędkości gdy zostaje zmniejszony obieg
powietrza (czyli zamknięta obudowa). No i oczywiście większa prędkość
obrotowa powoduje większe drgania obudowy. Sam z tego powodu
"wyrzuciłem" coolermaster'a z czujnikiem temp. - mimo że teoretycznie
cichy (na niskich obrotach), to często wskakiwał na najwyższe obroty, a
wtedy był niestety paskudnie głośny.

B.