Re: Uszkodozony system

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 11:51:31 MET DST

On Thu, 3 Oct 2002 20:55:48 +0200, "Krzysiek"
<krzychu2078_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Wirus uszkodzil mi kilka plików systemowych w komputerze - musialem je
>usunac - przez co komputer dziala znacznie wolniej - jak naprawic system
>Windows 98 ??

Kilka lat temu przez glupote (dyskietka) dostal sie WinCIH -
kilkadziesiat plikow zamienilem na oryginalne z plyty instalacyjnej
z plikow .cab i obylo sie bez bolu.
Jest takie cos jak SFC - mozesz tym sprobowac.
Uszkodzenie plikow systemowych nie zwalnia pracy - moze ja
uniemozliwic.
Jak masz bardzo zabalaganiony system to moze lepiej zainstalowac
od nowa.
Ja nie mge sobie na to pozwolic.