Poleccie jakis monitor na dluzej.

Autor: Krzysztof Kuczyk (jamajka_at_box43.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 15:41:48 MET DST

Witam serdecznie!

Prosze poleccie mi jakis monitor, jestem z tego noga. Troche przy kompie
siedze (muzyka, fotografia i duperele) i potrzebuje monitor, ktory nie
zepsuje mi oczu. To jest zdecydowanie najwazniejsze.
Na co patrzec przegladajac dane fabryczne? Nie wiem jakie odswiezanie itp.
jest dobre.

Wiem, ze lepiej kupic sensowna 17' niz slaba 19', ale napiszcie mi za ile
mozna mniej wiecej kupic niezly 19'calowy monitor?

Szukam sprzetu nowego lub uzywanego w naprawde dobrym stanie. Jestem z
Warszawy, moze ktos cos ew. zaoferuje lub poleci dobra firme? Ja w tym
czasie sobie poprzegladam jeszcze oferty, ale jak mowilem, mimo uzytkowania
komputera od kilkunastu lat na monitorach sie nie znam.

Z szaconkiem

Krzysztof Kuczyk