Re: Czy AMD spi???

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 14:58:23 MET DST

007 i pół wrote:

> i na dodatek głupi Celeron pracuje z dwa razy niższą temperaturą, na
> dwa razy niższych obrotach wentylatora i na dodatek wibracje
> wentylatora nie są w stanie przesunąć obudowy komputera na półce.
> Ale debile z tych "intelowców" i takie g... sprzedają ludziom.
> KW

Obecnie AMD z wiatrakami Titan lub Mint (ok. 3000 obrotów/min) wcale tak
mocno się nie grzeją, temperatura jest mniejsza od 40 stopni. Odnośnie
hałasu, to jeśli zastosuje się wiatrak o prędkości obrotowej 6000
obrotów/min, to jasne, że szumieć będzie musiał. Mam takiego
Coolermastera przeznaczonego dla AMD, ale chłodzi podkreconego do
1500MHz Celerona 1200, który latem osiąga ok. 55 stopni.