Re: maksymalna długość kabla SCSI ?

Autor: Jacek Kałucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 15:03:23 MET DST

Użytkownik "M" <majki2_at_NOSPAM.go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam 3 metrowy kabel SCSI. Jest to kabel SCSI 50 pin high density. Niestety
> urządzenie, które chcę podłączyć znajduje się w odległości jakiś 5-6
metrów.
> Nie za bardzo jest możliwość jego przesunięcia ani też przybliżenia
> komputera. Czy jest szansa, że to zadziała na dłuższym kablu, czy muszę o
> tym zapomnieć i jednak jakoś przemeblować pokój...

Ultra (20Mb/s) 1.5m
Fast (10Mb/s) 3.0m
SCSI-1 (5Mb/s) 6.0m

Wszystko w trybie SE (SingleEnded).
W tych standardach (a o innych nie ma mowy przy 50pin).
Są jeszcze kable HVD, ale mało prawdopodobne byś miał urządzenie
z takim interfejsem (SE#HVD).
Pozostaje Ci na jednej szynie zostawić tylko kontroler i dane urządzenie
i wymusić na kontrolerze 5Mb/s. Powinno zadziałać bez problemu.

Pozdrawiam Jacek Kałucki jkalucki_at_polbox.com