Re: SDI vs Neostrada

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 02:07:52 MET DST

On Fri, 4 Oct 2002 19:34:37 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote:

>AFAIK usługa Neostrada jest realizowana właśnie poprzez technologię
>DSL, konkretnie ADSL. Technicznie rzecz biorąc pasmo można oczywiście
>podzielić, co TPSA na to -tego nie wiem ;)

Konkretnie to Neostrada i DSL to sprzetowo dokladnie to samo - te same
protokoly transmisji, ten sam sprzet... To sa po prostu rozne produkty
telekomunikacyjne - rozna cena, rozne prawa przydzielone. Zamiana Neo
na DSL to jedynie przekonfigurowanie konta z jednych regol na drugie.
I jesli ma sie Neostrade toniemoznosc postawienia DSL tlumaczona byc
moze jedynie brakiem puli adresow - bo reszta infrastruktury juz jest.
A dzielic to mozna i DSL i neostrade - zadne techniczne powody nie
uniemozliwiaja. Neostrady dzielic co najwyzej nie wolno zgodnie z
warunkami umowy.

--
Darek