Re: CD-ROM - jaki?

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 00:03:35 MET DST

TJD wrote:

> Szukam bardzo dobrego cd-roma - ma on:
>
> - czytać wszystko (płyty chodnikowe też :)
> - nie wyć
> - nie rozpędzać się za długo
>
> Pytam bo mój obecny samsung 40x nie spełnia żadnego z tych założeń :) i
> coraz bardziej mnie denerwuje.

niedawno takze chcialem kupic dobry CD-ROM, wczesniej jedynie Toshiby
kupowalem (dla siebie, znajomych i do firmy) ale ostatni raz toshibe
widzialem jakis rok temu - kupilem wtedy do firmiy model 48x chodzi
fantastycznie:)
ale wracajac do terazniejszosci to w pierwszej chwili chcialem kupic Teac'a
40x, ale w pore opamietalem sie i dolozylem 30 zloty i mam pioniera
najnowszy model - 117 - i musze przyznac ze to rewelacja!! czas rozpoznania
plytki po wlozeniu jest najktoryszy z jakim sie spotkalem, czyta wszystko i
to bardzo szybko - choc minimalnie wolniej nic toshiba 48x
zastanwo sie nad tym pienierem.. ach.. kultura pracy jest na najwyzszym
poziomie, cicho i plynnie tacka sie wysuwa - jak w dobrych stacjonarnych
odtwarzaczach CD czy DVD

pozdrawiam