dziwne trzaski podczas nagrywania cd

Autor: Kostek (kostek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 23:58:50 MET DST

Witam i pozdrawiam

od kiedy pamietam mam problem z trzaskami przy nagrywaniu plyt i
jednoczesnym sluchaniu muzyki w winampie. to wyglada mniej wiecej tak :
wlaczam muzyke i slucham to jest OK (bez trzaskow) wlaczam nero (v 5.5.8.2)
i gdy rozpocznie sie proces nagrywania plyty wystepuja trzaski. slyze muzyke
, rozumiem slowa ale jest problem bo tak potrzaskuje mi ta muzyka

moj sprzet to :

sound blaster 128 pci , dysk wd 40gb, p3 500mhz, 192 mb ramu plyta aopen
ax63 , cdrw - teac - w516eb

to wszystko .. monitor i glosniki raczej nie odgrywaja roli :))
(bo bez nagrywania nie trzeszczy)

Kostek
Kostek_at_skrzynka.pl