Re: Trwała klawiatura - co wybrac?

Autor: Badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 14:30:43 MET DST

Mariusz Polowczuk wrote:
> W nadmiarze pracy na komputerze po paru miesiacach przyciski klawiatury
> Logitecha Deluxe Access Keyboard sie wyrobily i nie pracuja lekko, zacinaja
> sie. Znacie jakas trwala dobra klawiature?
Zasadniczo móglbym polecić jakąś Chicony lub może Unikey ale tylko
taką bez żadnych bajerów, np. rzędu przycisków multimedialnych.
Używałem takiej przez 5 lat(był to jeszcze model z wtyczką AT) i
wymieniłem na Media Tech(też prosty model) co okazało się wielkim
błędem: po niecałym roku klawisze zaczęły się wycierać(sic!)-w starej
ani jeden klawisz nie nosi oznak najmiejszego wytarcia; do tego zdarza
się zacinanie-notorycznie lewy Shift się blokuje w pozycji wciśnięty.
A stara trochę się zacinała ale po 5 latach i dosyć ostrym tłuczeniu
na niej w różne gierki(np. Mortal Kombat III, pinballe) miała do tego
pełne prawo. Dlatego teraz przymierzam się do zakupu prostego, wręcz
ascetycznego modelu Chicony-wygląda jak modele sprzed ładnych kilku
lat z dołożonymi przyciskami Power, Wake Up i Sleep. Ma trochę mały
backspace ale da się przeżyć.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)