Re: Problem z dzwiekiem na plycie Shuttle AK32

Autor: AliG (kwisni_at_mail.hzeeland.nl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 22:04:35 MET DST

Dzieki za odpowiedz!

No tak predzej czy pozniej i tak planowalem kupicSB ive! 5.1 (tak a propos:
czy ktos wie czy jak mam wzmacniacz z Dolby ProLogic a bez DTSa to bede to
mogl jakos wykorzystac do zabawy w dzwiek przestrzenny czy czeka mnie
przesiadka na wzmacniacz za 2000 zeta albo kupno glosnikow SB 5.1?) wiec
teraz pewnie bedzie przymusowa jest okazja ;)

Niestety jeszcze nie mialem czasu na szukanie programow do monitoringu ale
jak tylko cos znajde to sie pochwale...

Pozdro

AliG