proble z driverem do epsona stylus photo 895

Autor: Milko (spienty_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 21:38:34 MET DST

Przepraszam ale mam problem, ktorego ja i moje sciany nie rozwiaza.
Driver do tej drukarki instaluje sie poprawnie, konfiguracja portu (usb) ok.
Drukuje czyszczenie glowicy i ustawianie. Na tym koniec nic poza tym nie
drukuje nawet strony testowej.
Po wlaczeniu opcji drukuj z jakiejkolwiek aplikacji, pojawia sie folder
drukarki po lewj dolnej stronie kolo zegara ale tylko na moment i zaraz
znika a folder jest pusty. Probowalem rozne ustawienia bufora nic nie
pomaga.

Pomocy, to jest nowa drukarka, mam ja ot 5 godzin, i jako mebel nie podoba
mi sie.

Moze ktos spotkal sie z takim problemem (win 98)