Re: jaka atramentówka ?

Autor: news.lublin.pl (mr_at_mr.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 20:36:35 MET DST

Użytkownik <mrjoy_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> czesc
>
> Potrzebuje kupić drukarkę atramentowš do typowych zastosowań domowych.
> W cenie do 300 (może 350zł).
> Drukarka ma być tania w eksploatacji (tani tusz) i możliwie z jak
> najlepszš jakoœciš druku.
> Szybkoœć druku stawiam na dalszym miejscu.
>
> mrjoy

Mam HP 920c - jakosc druku zdjec calkiem niezla, koszt firmowych cartridge
koszmarny. komplet o zwiekszonej pojemnosci (czarny 24ml+ kolor38ml) okolo
380zl.
Na szczescie daja sie niezle napelniac. Stosuje zestawy firmy IncTec.
napelnialem juz 2 raz te, ktore dostalem razem z drukarka. wtedy do czarnego
wchodzi 40ml-2ml(na odciagniecie) czyli 38ml
a do koloru 30ml-2ml=28 ml
jakosc naprawde taka sama jak na oryginalnych. Warunkiem jest napelnianie
dokladnie zgodne z instrukcja. koszt zestawu wystarczajacego na dwa
napelniania okolo 120zl (55 czarny + 65 kolor)
Wtedy wydruk zdjecia wychodzi taniej niz w zakladzie foto - nawet gdy
stosujesz papier foto.
Jednym slowem - polecam
JMR