Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 19:44:18 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk <maniack-
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> a cóż to jest?

6x6 na Voodoo 3 :P zajmuje 2 PCI sam z siebie

> basia4 nie ma. ibm to dla mnie jak smasung :)

dlatego ze najszybszy dysk IDE czy dlatego ze ma 3 lata gwarancji ? :P

dla mnie baracuda 4 to dowcip taki sam jak poprzednie (dysk ktory sam sie
piecze :D)

> srać windę. ciekawe jakiego kopa miał przy zastosowaniach enterprise :)
> alo random seek :)

aa , no a jak to sie odczuwa ? bo ja musialbym miec chyba jakiegos bencha
miec w tle odpalonego caly czas zeby miec jakies usprawiedliwienie takich
kosztuf i spokojne sumienie :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod