Re: ECS K7VTA3 3.B + Athlon 1800XP

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 17:37:24 MET DST

sokolowski_at_ibprs.pl wrote:
> Płyta i procek jak w temacie. Przy uruchamianiu (i potem w WinXP również)
> pokazuje częstotliwość procesora 1153 MHz. Co jest nie tak? Zworka na płycie
> ustawiona jest na 133 MHz, a w BIOSIe nie bardzo jest co przestawić.

Domyślenie przyjmuje, że masz płytę wersji 3.0. Sprawdź wersje biosu -
jeżeli jest młodsza od 3.3b, to musisz uaktualnić.
(http://www.ecs.com.tw/download/k7vza30.htm)

U mnie (K7VZA v3.0, bios 3.6a) ślicznie pokazywało Athlona 1800 (po
przestawieniu zworek (dwóch) na 133MHz - co ciekawe: na 100MHz w ogóle
nie chciało nic ruszyć).

Pytanie: drivery via instalowałeś?

RobTM:)

--
** - Why a bike cannot stand up by itself?
** - Because it is two-tyred!