ATC6220 v2 i PIII

Autor: LPoD (chaker_at_dupa.z.dupa.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 16:11:23 MET DST

Planuję kupić nowego procka do płyty jak w temacie, jakieś PIII. W
instrukcji stoi,
że płyta zapewnia CPU voltage w granicach 1.8-2.2 (co do tej górnej granicy
nie jestem
pewien, z resztą ona tutaj nie gra roli).

Zauważyłem, że część slotowych PIII działa na zasilaniu 2V, inne na 1.7,
albo 1.65.
Pytanie - czy procki te różnią się tylko zasilaniem, czy też są jakieś
różnice
w konstrukcji i technologii wykonania (a co za tym idzie - wydajności)?

Czy na tej płycie będą działały tylko procki zasilane 2V, czy te o niższym
napięciu także?
Pytam, bo może miał ktoś jakieś doświadczenia z tą płytą, albo po prostu
wie.
Instrukcji nie bardzo wierzę, bo jest ona mocno nieaktualna - na przykład
nie ma ani słowa o tym, że płyta obsłuży mnożnik powyżej 6 (do tylu jest na
zworkach),
a tymczasem włożyłem celeronka 533 (8x66_at_75) i działa bez problemu...

No więc - jak to jest?