Problem z dzwiekiem na plycie Shuttle AK32

Autor: AliG (kwisni_at_mail.hzeeland.nl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 15:59:02 MET DST

Czesc

Wlasnie kupilem plyte Shuttle Spacewalker AK32 na chipsecie VIA KT266.
Wszystko smiga jak trzeba ale jest jedno ale: Poniewaz wczesniej mialem AWE
64 na ISA jestem skazany na karte onboard do czasu az uskladam inna. No i ta
dzwiekowa karta onboard podczas odtwarzania dzwieku (szczegolnie wyzszych
tonow) wydaje taki dziwny poglos jakby distortion. Moze to wina sterownikow
ale mam najnowsze i nic sie nie zmienilo.Szukalem w ustawieniach w Windzie
tonow niskich i wysokich ale sa niedostepne (zablokowane).
Bardzo bylbym wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki jak z tym walczyc bo mnie
to dobija ;)
Pozdrawiam
AliG