Re: wartswa antyodblaskowa w 959NF

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 14:57:16 MET DST

raczej OT :-)

jak masz zrodlo swiatla z boku lub od gory to moze bedzie przydatne takie
cos co stosuje w swoich monitorach firma LaCie
http://www.cables.cz/images/img_pro_elec22BIII.jpg
http://www.lacie.com/ - products -> color ->...

od razu mowie ze nie wiem czy mozna takie cos kupic - ja sobie cos podobnego
zrobilem z tektury (co prawda jest nieruchome) ale teraz w sloneczne dni
(zrodlo swiatla z boku) mam przy krawedziach kineskopu obraz ostrzejszy niz
po srodku :-)

pozdrawiam