Re: Monitory -dylemat (pilne)

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 14:20:15 MET DST

"Mecenas"

> Samsunga, jest stosunkowo tani
> a ma nezaprzeczalna zalete funkcje Higlight. podnosi ona kontrast obrazu
na
> ciemnych scenach, przydaje sie to tez w grach. Co do jakosci obrazu
zadntch
> zastrzezen, przede wszystkim super geometria no i to pasmo przenoszenia
jest
> bezkonkurencyjne.

Takie bajery jak Highlight to juz standard w co lepszych monitorach. W tym
Necu 771 zdaje sie jest cos co sie nazywa SuperBright (moze byc tez
sterowane automatycznie przez soft ? - niech potwierdzi uzytkownik tego
modelu, ja mialem do czynienia z 700+ i 750+ tylko).
Pozostale parametry tez super, szczegolnie geometria no i te kolory....

Pzdr.
hattab