Re: Western Digital 800JB i cykanie

Autor: dantg_at_wp.pl
Data: Fri 04 Oct 2002 - 13:55:01 MET DST

"omre" <omre_at_poczta.fm> wrote in message news:ani3fp$qo7$1_at_news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Hagi" napisał

> razy.
> Wyglada
> tym

Tez mam taki dysk i u mnie stuka jak jest bezczynny, jak np czyta sie z
niego mp3 lub cokolwiek innego to jest oki, jesli sie o nim zapomni to zaraz
zaczyna stukac i to tak ze zawiesza caly system mimo ze mam XP z Barracudy
Prawdopodobinie producent zapomnial albo nie dopracowal do konca
elektroniki!
Pomoglo jedno, napisalem maly programik specjalnie dla niego wybierasz sobie
literke dysku i program uruychamia sie w tle, a jego zadaniem jest
zakładanie co sekunde pliku tekstowego zapisywanie w nim dwoch linii tekstu
i kasowanie tego pliku, i tak w kółko!
Teraz dysk dziala bez zarzutu!

Pozdrawiam
Daniel