Re: Radeon 9000, XP i wieeelki problem !

Autor: X-RAV (xrav_at_box43.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 12:26:47 MET DST

> Hehe, super, nie ma to jak windows, zmieniam karte, formatuje dysk
> instaluje jedne windy potem drugie i juz wszystko dziala :))
>
> pytanie: Jaki byl del tej podwojnej instalacji?

To byl stary syterm i niezle zasyfiony a instalacja zajmuje mi niecale 2
godzinki i mam wszysto jak trzeba! Wiem z doswiadczenia ze przy powaznej
zmiane ktorej czesci lepiej zrobic format c: zamiast sie meczyc z
windowsami.

> tak tylko z ciekawosci pytam :)

spox :)

> ps. jak tam rower?

Chwilowo nie jezdze z powodow zdrowotnych i nie wiem kiedy znowu bede :((!
Wiec mam wiecej czasu dla komputerka :)

Pozdrawiam

X-RAV http://www.xrav.prv.pl
xrav_at_elektromontaz.pl xrav_at_box43.pl
UIN:20807659 GG:487463 [wAw]EM