Re: Pinnacle PCTV Pro

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 11:47:48 MET DST

keb_at_poczta.onet.pl wrote:
> Tak. Sciagnalem ten soft w wersji testowej ze strony producenta i
> klopotow ciag dalszy. Zamiast dzwieku jest tylko szum. Czy ktos zna
> odpowiedz dlaczego? Uzywam tego pod WinXP.

ponoć najnowsza wersja http://btwincap.sourceforge.net/ dobrze sobie
radzi z kartami Pinnacle. Nie sprawdzałem, ale to z grubsza wynika z
historii zmian; sam używałem tych driverów (poprzednia wersja) razem z
winDVR2 i w sumie było to dobre zestawienie - ale i tak kilka kanałów
(mono, np. Puls, TVP3) nie miało dźwięku. Oprogramowanie Pinnacle (ver
5.1) z własnymi sterownikami nie było pod tym względem lepsze.

B.