Gdzie szukać sterowników do starszych laptopów?

Autor: Scyzor (pslocins_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 11:36:54 MET DST

WItam!

    Mam następujący problem. W toku ewolucji zostałem posiadaczem używanego
laptopa Toshiby. Niestety konieczny był reinstall systemu, a nie mam płytki
oryginalnie dołączanej do komputera ze sterownikami do karty graficznej i
dźwiękowej... Może ktoś wie gdzie można tych sterowników szukać? A może ktoś
ma takie cudo i mógłby mi ulżyć w cierpieniach? Komuterek to Toshiba
Satellite 4070... Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek info :)

pozdrawiam

--
Scyzor
ICQ #: 115438022